Ismertető
Több mint egy évtized telt el azóta, hogy Verne Harnish bestsellere, a Rockefeller üzleti gondolkodása megjelent.
A Scaling Up (Rockefeller üzleti gondolkodása 2.0) az említett klasszikus első lényeges átdolgozása: gyakorlati eszközöket és technikákat mutat be, amelyekkel piacvezető céget építhetünk.
A könyv segítségével mindenki - az alkalmazottaktól a felső vezetőkig - egyformán hozzájárulhat a cég növekedéséhez.
A Scaling Up a négy fő döntési területre koncentrál, amelynek minden cégnél rendben kell lennie:
- emberek,
- stratégia,
- megvalósítás,
- pénz.
A könyvben található egy sor új, egyoldalas eszköz - köztük az Egyoldalas stratégiai terv és A Rockefeller-szokások ellenőrző listája -, amelyet világszerte több mint 80 000 cég alkalmazott sikeresen a növekedése során.
Kiadó | Masterhouse GmbH |