Ismertető
Függetlenül attól, hogy ön egy hétköznapi problémára talált megoldást, vagy merész üzleti koncepciót dolgozott ki, a siker azon múlik, hogy meg tudja-e valósítani legfontosabb céljait. Sajnálatos módon gyakran éppen a célra összpontosított fókusz vész el a forgószélben, a napi feladatok sűrűjében. A megvalósítás 4 alapszabálya – a fókusz, az „emelőhatás”, a bevonódás és az elszámoltathatóság alapelve – egyszerű, hatásos és könnyen alkalmazható modell, amely segít az üzleti stratégia megvalósításában, a létfontosságú célok elérésében, és az ehhez szükséges viselkedésformák kialakításában.
Kiadó | Harmat Kiadó |
A téma bestsellerei
A marketing huszonkét vastörvénye
-10%
Pozicionálás
-10%
Gestalt-coaching a gyakorlatban
-10%
Egyetlen kattintás
-10%