A marketing huszonkét vastörvénye
2.970 Ft 2.673 Ft Kedvezmény: -10%

A marketing huszonkét vastörvénye

Kiadó: Bagolyvár Kiadó
Cikkszám: 9789639730250
Gyártó cikkszám: A32B
Elérhetőség: Elfogyott. Kérj értesítést!
Szállítási díj: 1.600 Ft
Kívánságlistára teszem
Szerezhető hűségpontok: i
134
2.970 Ft 2.673 Ft Kedvezmény: -10%
Ingyenes szállítás

Ingyenes szállítás

Magyarország területén belül 10 000 Ft vagy azt meghaladó egyösszegű vásárlás esetén GLS futárszolgálattal a szállítás ingyenes!
Csomagajánlatok

Csomagajánlatok

Rendszeresen hozunk létre egy-egy téma köré csoportosított kedvezményes csomagokat.
Hűségpont rendszer

Hűségpont rendszer

Regisztrált vásárlóink a hűségpont rendszerünkön keresztül további 5% kedvezményben részesülnek.

Ismertető

A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt kötelező olvasmány.
Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke

A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.
Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója

Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.
Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója

AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

Szerző: Al Ries - Jack Trout
Kiadó: Bagolyvár Kiadó

Kiadó Bagolyvár Kiadó