A 80/20 elv az eladásban és marketingben
4.490 Ft 4.041 Ft Kedvezmény: -10%

A 80/20 elv az eladásban és marketingben

Kiadó: Trivium Kiadó
Cikkszám: 9786155732577
Elérhetőség: Elfogyott. Kérj értesítést!
Szállítási díj: 1.600 Ft
Kívánságlistára teszem
Szerezhető hűségpontok:
203
4.490 Ft 4.041 Ft Kedvezmény: -10%
Kapható választék:
:
Ingyenes szállítás

Ingyenes szállítás

Magyarország területén belül 10 000 Ft vagy azt meghaladó egyösszegű vásárlás esetén GLS futárszolgálattal a szállítás ingyenes!
Csomagajánlatok

Csomagajánlatok

Rendszeresen hozunk létre egy-egy téma köré csoportosított kedvezményes csomagokat.
Hűségpont rendszer

Hűségpont rendszer

Regisztrált vásárlóink a hűségpont rendszerünkön keresztül további 5% kedvezményben részesülnek.

Ismertető

Időnként feltűnik egy könyv, amely pontosan a megfelelő üzenetet közvetíti a megfelelő időben. Ez is egy ilyen könyv, amely mérföldkőnek bizonyult a marketinges világban. Perry Marshall Richard Kochnak a 80/20 szabályról szóló könyvét olvasva jött rá, hogy az Elv mindenütt jelen van, aki felismeri, annak a javát szolgálja. A szerző végigvezet egy teljes üzleti kurzuson, amely a marketinggel, személyes hatékonysággal, időgazdálkodással,reklámmal, a munkaerő szervezéssel, a forgalom feltornászásával, a piaci hegemónia megszerzésével és az igazi nagy áttöréssel foglalkozik. A szerző a földteke legjobb piaci szakértőivel konzultált több, mint egy évtizeden keresztül.

Nála mélyebben senki nem tolmácsolta a 80/20 el, azaz az újraértelmezett Pareto elv lényegét. Működőképes, lényegre törő stratégiái és a bemutatott példák sorsdöntőek lehetnek azok számára, akik új szintre akarják emelni cégüket és életüket.

Kiadó Trivium Kiadó