ROI a közösségi médiában
3.900 Ft 3.510 Ft Kedvezmény: -10%

ROI a közösségi médiában

Kiadó: HVG Kiadó
Cikkszám: 9789633040973
Elérhetőség: Elfogyott. Kérj értesítést!
Szállítási díj: 1.600 Ft
Kívánságlistára teszem
Szerezhető hűségpontok: i
176
3.900 Ft 3.510 Ft Kedvezmény: -10%
Ingyenes szállítás

Ingyenes szállítás

Magyarország területén belül 10 000 Ft vagy azt meghaladó egyösszegű vásárlás esetén GLS futárszolgálattal a szállítás ingyenes!
Csomagajánlatok

Csomagajánlatok

Rendszeresen hozunk létre egy-egy téma köré csoportosított kedvezményes csomagokat.
Hűségpont rendszer

Hűségpont rendszer

Regisztrált vásárlóink a hűségpont rendszerünkön keresztül további 5% kedvezményben részesülnek.

Ismertető

Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni. Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!

Szerző: Guy R. Powell-Steven W. Groves-Jerry Dimos
Kiadó: HVG Kiadó

Kiadó HVG Kiadó