Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. A további böngészéssel hozzájárulsz a cookie-k használatához. További információkért kattints ide!
BESZEREZHETETLEN KÖNYV = ALIG LEHET KAPNI VALAHOL, MERT KEVÉS VAN BELŐLE!
Egy beszerezhetetlen könyvet elvileg több helyen is meg tudnál venni – feltéve, ha lenne időd és energiád felkutatni a lelőhelyét. Ezekből a könyvekből az utolsó darabokat úgy kell összevadászni, nem kaphatóak a legnagyobb és legkönnyebben megközelíthető könyvesboltokban. Nincs belőlük olyan sok, hogy mindenhol jelen legyenek, és ha hajlandó vagy lejárni értük a lábad, még akkor sem biztos, hogy a nyomukra akadsz. Ha nem akarsz időt és energiát pocsékolni (ami ugye pénz), ne keresd őket máshol: nálunk megtalálod őket egy helyen!
A legkülönbözőbb társadalmi rétegekhez tartozó emberekről olvashatsz, akik felfedezték, hogy az ember milyen rendkívüli eredményeket érhet el a megfelelő eszköz segítségével... és ez az eszköz nem más, mint a network marketing.
A könyvből megtudhatjuk:
Az emberek szeretnek venni, de nem szeretik, ha eladnak nekik.
Nem a szükségletek, hanem az igények ösztönöznek cselekvésre.
Nem mindegy milyen szellemi és lelki táplálékot fogyasztunk.
Hyrum Smith új könyve lehetővé teszi, hogy kézbe vegyük életünk irányítását és szert tegyünk a lelki békére. Valamikor az önmenedzselés klasszikus műveként fogják számon tartani.
A hatékony kapcsolatkezelésre olyan készségként kell tekintened, amelynek elsajátítása egy kis szorgalmat igényel, viszont fejedelmi jutalommal jár: azt fogod észrevenni, hogy egészséges önbizalom és folyamatos sikerélmény hatja át másokkal folytatott érintkezésedet.
Állíttásait a szerző egy sor gyakorlatból vett példával igazolja. Ezek jelentős része személyes tapasztalatokat tükröz olyan szerteágazó területekről, mint pl. az olajipar, jégkrémgyártás, politikusok pozicionálása és átpozicionálása.
A könyv elmeséli, hogyan indult el Brian Tracy a siker és gazdagság felé vezető utazására. Azzal kezdődött, hogy egy szép napon érdekes álmot látott: Amerika nyugati partjától a dél-afrikai Fokvárosba utazott, ami közel 27 000 kilométer. A siker általános metaforájaként használja utazását, és elárulja a lépéseket, hogyan fedezheted fel mindezt a saját életedben.
Friss stratégiai vizsgálatokkal, amelyek elemzései és tényszámai alkalmasak lehetnek még a legkeményebb szkeptikusok meggyőzésére is, Edward bemutatja, hogy miért tekinthető a Network Marketing a Megfelelő Helynek és a Megfelelő Időnek bárki számára, aki szeretné megcsinálni a szerencséjét.
„A siker titka a kapcsolatépítés. Bob Burg könyve hozzásegít bennünket, hogy megértsük és mindennapi életünkben alkalmazzuk ezt az elvet. Ha nehéz helyzetekkel vagy emberekkel kerülünk szembe, a cél a probléma megoldása, nem pedig a háború megnyerése.” - Dexter Yager
Igenis képes vagy „megcsókolni” negatívumaid varangyos békáit, és pozitívumokká varázsolni őket. E könyv egyszerű, mégis hathatós módszereinek és technikáinak alkalmazásával minden problémából előnyt kovácsolhatsz, és valóban rendkívülivé alakíthatod az életed!
Maxwell több mint ötven év vezetői tapasztalatára építve kezünkbe adja a győzelemhez vezető térképet: közelről megvizsgálja azt a tizenegy elemet, amelyből összeáll a tanítható emberek DNS-e – azoké, akik képesek szembenézni bármilyen problémával, kudarccal és veszteséggel.
„Messze a legjobb könyv, amit eddig a tárgyalásról olvastam. Egyaránt sokat mond az egyénnek, aki meg akarja tartani a barátait, növelni akarja vagyonát és jövedelmét, és az államférfinak, aki meg akarja őrizni a békét.”
John Kenneth Galbraith
„Ha menedzserként sikeresek akarunk lenni, fel kell hagynunk az olyan módszerekkel, amelyek nem működnek. Steven Brown megmutatja nekünk, hogyan tegyük ezt."
Spencer Johnson
A Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzők négyet emeltek ki. A Marketingháború iskolát teremtő könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz.