Boldogság mint cégkultúra
4.970 Ft 4.473 Ft Kedvezmény: -10%

Boldogság mint cégkultúra

Kiadó: Balloon World Hungary Kft.
Cikkszám: 9786150091587
Elérhetőség: Raktáron
Szállítási díj: 1.600 Ft
Kívánságlistára teszem
Szerezhető hűségpontok: i
224
4.970 Ft 4.473 Ft Kedvezmény: -10%
Ingyenes szállítás

Ingyenes szállítás

Magyarország területén belül 10 000 Ft vagy azt meghaladó egyösszegű vásárlás esetén GLS futárszolgálattal a szállítás ingyenes!
Csomagajánlatok

Csomagajánlatok

Rendszeresen hozunk létre egy-egy téma köré csoportosított kedvezményes csomagokat.
Hűségpont rendszer

Hűségpont rendszer

Regisztrált vásárlóink a hűségpont rendszerünkön keresztül további 5% kedvezményben részesülnek.

Ismertető

A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.

- Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.
- Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.
- Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.
- A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.
- Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.
- Igyekezz megváltoztatni a világot.
- Ja, és keress pénzt!

Őrülten hangzik? Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.

Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója. 2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon - az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.

Első könyvében Tony az élete során - a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább - megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben.
Kiadó Balloon World Hungary Kft.